a) Denumirea legală: OC EASYFOODS SRL
b) Adresa: Al. Baraju Dunarii 2A; 0749532815
c) Elemente de contact:
d) Numărul de ordine la Registrul Comerțului: J40/1814/2021
e) Codul Unic de Inregistrare: 43667475
f) Protectia Consumatorului: Numar de Telefon: 0219551
g) Politică de rezolvare a reclamațiilor:
Procedura de Soluționare a reclamațiilor – Cumparatorul are la dispoziție pe site-ul easybites.ro, în mod GRATUIT un formular prin intermediul căruia poate transmite plângeri și sesizări cu privire la orice aspect. Reclamațiile sunt înregistrate în cel mult 48 de ore de la recepționarea acestora. După înregistrare, Vanzatorul le va examina și le va soluționa în conformitate cu dispozițiile legale și clauzele prezentului contract. Cumparatorul are dreptul de a trimite reclamații și către orice alte autorități sau instituții sau se poate adresa instanței de judecată.
h) Politică de livrare/returnare: Politica de retur/anulare
i) Termeni și condiții:
1. Prevederi Generale
1.1 Daca alegeti sa utilizati site-ul easybitez.ro sunteti de acord sa respectati Termenii și Condițiile de utilizare cuprinse în acest document. Putem schimba, adăuga sau elimina porțiuni din acest document care vor intra în vigoare imediat după afișare. Este responsabilitatea dvs. să examinați termenii și condițiile de utilizare înainte de fiecare utilizare a site-ului. Continuand sa utilizati acest site după examinare sunteți de acord cu acest document si orice modificari.
1.2. Site-ul easybitez.ro este un magazin online din care puteți comanda mancare sanatoasa. Acest magazin online are în vedere drepturile consumatorului. Dispozitiile prezentului document reprezinta un contract la distanta încheiat prin mijloace electronice. Dispozițiile prezentului contract se completează cu dispozițiile legale aplicabile comerțului electronic, dintre care enumerăm: Legea 365/2002 privind comerțul electronic republicata si modificata, OUG 34/2014 privind drepturilor consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesionistii, Legea 449/2003 privind vanzarea produselor și garanțiile asociate,OG nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor.
1.3. Magazinul online disponibil la adresa easybitez.ro este proprietatea OC EASYFOODS SRL cu sediul în București, Sector 3, Al. Barajul Dunarii, Nr. 2A înscrisă în Registrul Comerțului cu numărul J40/1814/2021 și avand CUI 43667475. Magazinul online pune la dispoziție contul bancar cu numarul RO87INGB0000999911217783 deschis la ING Bank România.
1.4 Clientul (cumparatorul) poate lansa o comanda online. Pretul afisat reprezinta pretul total a produsului cu toate taxele incluse. Prețul nu include costurile de livrare cu excepția situației când promoțiile prevăd astfel.
1.5 Contractul la distanta se încheie între OC EASYFOODS SRL, in calitate de vanzator si cumparatorul care a lansat comanda prin intermediul sistemului de vanzare organizat in cadrul magazinului online easybitez.ro
1.6. Momentul incheierii contractului la distanta îl constituie momentul confirmării prin mail de către reprezentanții OC EASYFOODS SRL a acceptarii comenzii lansate prin intermediul magazinului online easybitez.ro. Comanda lansată poate primi un număr în vederea procesării. Dispozitiile prezentului contract sunt disponibile pe site-ul www.ethere.ro si pot fi descarcate in orice moment.
1.7. Modalitățile de plata sunt stabilite în detaliu la punctul 7.
1.8. Dacă după lansarea comenzii acesta nu este confirmată de către reprezentanții OC EASYFOODS SRL, contractul la distanta se considera a nu fi încheiat, niciuna din parti neavand nicio obligație. Ulterior confirmării comenzii, OC EASYFOODS SRL se obliga sa transmita produsele comandate.
1.9. La data formulării prezentului document, OC EASYFOODS SRL nu a subscris la niciun cod de conduită relevant, conform art. 8 lit. e) din Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic.
2. Elemente definitorii
2.1 OC EASYFOODS SRL acceptă încheierea contractelor la distanță prin mijloace electronice. Toate clauzele contractului la distanta sunt prevăzute în prezentul document.
2.2 In prezentul document, următorii termeni vor însemna:
2.3. Orarul de funcționare: Comenzile pot fi plasate online oricand, și vor fi livrate în oricare din zilele de marți sau sâmbătă. În funcție de ziua de livrare aleasă, comenzile trebuie lansate cu cel puțin 24 de ore înainte.
Programul departamentului de relatii clienti este: 9:00 -18:00 de luni pana vineri, cu excepția sărbătorilor legale (email: oceasyfoods@gmail.ro, tel: 0749.532.815)
Comenzile plasate în zilele de sambata, duminica și sărbătorile legale vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.
3. Obligatia de informare
Vanzatorul îi informeaza pe cumparatori iar cumparatorii, prin realizarea comenzii, certifica ca au fost și sunt informați de către Vanzator în legătură cu cele ce urmează:
4. Obiectul Contractului și Încheierea acestuia
4.1 Prin intermediul site-ului easybites.ro, Cumparatorul are posibilitatea sa cumpere Produsele ofertate de către Vanzator, adică să încheie la distanța prin mijloace electronice un contract de vanzare-cumparare pentru cumpararea Produselor.
4.2 Oferta de a contracta este transmisă prin completarea comenzii, care cuprinde datele indispensabile referitoare la specificatia Produselor (valori nutritionale, vitamine, nutrienti, culori, arome etc.), stabilirea modalitatii de plata pentru Produse, stabilirea modalitatii de livrare a Produselor, specificatiile Cumparatorului și eventual alte date necesare potrivit formularului la zi pentru realizarea comenzii.
4.3. Contractul se considera încheiat în momentul confirmării prin mail de către reprezentanții OC EASYFOODS SRL a acceptarii comenzii lansate. Cumparatorul poate anula comanda pana la primirea de la vanzator a mesajului de confirmare, fără a suporta consecințe. Anularea comenzii nu contravine dreptului cumparatorului de a se retragere din contract. După confirmarea comenzii pentru Produse, înainte de expediere, Cumparatorul este obligat sa verifice și sa rectifice dacă este cazul datele completate prin aceeași modalitate în care acestea au fost introduse. După trimiterea comenzii, datele nu se mai pot modifica iar comanda este ferma, fiind incheiat Contractul.
4.4 Cand comanda a fost expediata Cumpararatorul primeste un e-mail de confirmare în care se va afla și factură în format electronic (PDF). Factura poate fi descarcata accesand linkul din e-mail. De asemenea, factura electronica este disponibila pentru descarcare în contul de utilizator, în orice moment, la cerere, prin e-mail la oceasyfoods@gmail.ro.
5. Procesarea comenzilor
5.1 Procesul de Comanda
Vanzatorul permite Cumparatorului sa plaseze Comanda prin intermediul Magazinul Online în modul următor:
5. 2 Promotiile
Promoțiile disponibile în Magazinul Online nu se cumuleaza, dacă prevederile Promoției nu stabilesc altfel.
Promoțiile sunt valabile în limita stocurilor disponibile pentru perioade limitate de timp, specificate pe pagina de prezentare a produselor.
6. Livrare
6.1 Livrarea produselor este disponibilă pe teritoriul Municipiului București
6.2 Taxa de transport, în București, este GRATUITA.
6.3 În cazul în care cumparatorul comandă produse pentru alta persoana, acea persoana dobandeste drepturile de proprietate asupra bunurilor prin preluarea acestora la adresa indicată în comandă.
Daca persoana in numele careia cumparatorul a lansat comanda refuză preluarea produselor, contractul rămâne in continuare valabil intre vanzator si cumparator.In acest caz, cumparatorul este obligat sa suporte cheltuielile necesare redirectionarii comenzii la noua adresa indicată.
6.4 Livrarea comenzilor se face potrivit orarului de funcționare indicat la punctul 2.3.
6.5 Ambalarea corespunzătoare a comenzii este responsabilitatea Vanzatorului
7. Modalități și termene de plata pentru produse
7.1 Vanzatorul pune la dispoziția cumparatorului urmatoarele metode de plata a produselor comandate:
Plata cu cardul de plata prin intermediul serviciilor platformei EuPlatesc, în conformitate cu informațiile puse la dispoziție în cadrul Magazinului Online.
Aceasta metoda de plata este complet securizată. In momentul platii pentru asigurarea protectiei tranzactiilor, transmiterea datelor dumneavoastra confidentiale se face direct prin intermediul procesatorului de plati.
8. Conformitatea produselor, Garanția Legală de Conformitate și Reclamațiile referitoare la produsele comandate
8.1. Conformitatea Produselor. Vanzatorul este obligat sa livreze cumparatorului produse care sunt conforme contractului încheiat.
Se considera ca produsele sunt conforme contractului încheiat, dacă:
8.2 Nu se considera lipsa de conformitate dacă în momentul incheierii contractului cumparatorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, sa nu cunoasca lipsa de conformitate.
8.3 Vânzătorul este răspunzător fata de cumparator pentru orice lipsa a conformitatii existentă la momentul în care au fost livrate produsele. Cumparatorul trebuie sa informeze vânzătorul despre lipsa de conformitate a produsului în momentul receptionarii produselor.
8.4 În cazul lipsei conformitatii, cumparatorul are dreptul de solicita vanzatorului în primul rand inlocuirea produsului comandat.
8.5 Orice inlocuire va fi făcută în cadrul unei perioade de timp rezonabile stabilita de comun acord, în scris, intre vanzator si cumparator. În cel mult 2 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate, vanzatorul va comunica cumparatorului decizia de inlocuire urmand ca produsul conform să fie trimis la comanda
următoare sau intr-o perioada rezonabilă de timp stabilita de comun acord.
8.6 Garanția legală de conformitate. Vânzătorul este răspunzător fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existentă la momentul cand au fost livrate produsele.
8.7 La cererea cumparatorului garantia legala de conformitate poate fi oferită în scris sau pe orice suport durabil, disponibil și accesibil acestuia.
8.8 Reclamații referitoare la produse. În cazul lipsei conformitatii, cumparatorul are dreptul de a solicita vanzatorului în primul rand inlocuirea produsului, în fiecare caz fără plata, cu excepția situației în care măsura este imposibilă.
8.9 Pentru corecta soluționare a reclamației Cumparatorul trebuie sa transmita reclamatia inițiată de nota de comanda și poze ale produsului recepționat pentru a permite vanzatorului examinarea produsului.
8.10 Reclamaţia va cuprinde cel puțin următoarele aspecte:
8.11 Toate acestea facilitează şi grăbesc examinarea reclamaţiei. Cerinţele enumerate mai sus constituie doar un model şi nu influențează eficacitatea reclamaţiilor înaintate, dacă modelul recomandat se omite.
8.12 Vanzatorul va răspunde solicitării reclamatiei imediat dar nu mai tarziu de 2 zile de la data primirii acesteia. Dacă vânzătorul nu răspunde solicitării sau nu ia nicio masura privitoare la inlocuirea produsului atunci cumparatorul are dreptul la o reducere corespunzătoare a prețului sau la rezoluțiunea contractului.
9. Înscrierea de review-uri, comentarii, intrebari si raspunsuri
9.1. Înscrierea de Review-uri, Comentarii, Întrebări și Răspunsuri se poate face, de către Utilizatori / Clienti / Cumparatori, în secțiunile “Întrebările și răspunsurile clienților” și “Review-uri”.
Informațiile înscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, și se vor referi la caracteristicile și modul de folosire al unui produs sau serviciu.
9.2. În momentul înregistrării unui anumit Review / Comentariu / Întrebare / Răspuns pe Site, Utilizatorii / Clienții / Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetua, irevocabilă, nelimitată teritorial și dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui și de a afișa acest conținut.
9.3. Fiecare Utilizator / Client / Cumparator, în momentul înscrierii de Review / Comentariu / Întrebare / Răspuns în secțiunile menționate, se angajează să respecte următoarele reguli:
9.4. Pe langa o evaluarea realista critica, în momentul înscrierii unui Review, Utilizatorul / Clientul / Cumparatorul va adauga și un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Review-urile, impreuna cu Ratingurile corespunzătoare lor, vor influența Rating-ul general al produsului sau serviciului, numar care apare între paranteze langa titlul acestora.
Astfel, un Review însoțit de un Rating mare duce la o creștere a Ratingului general, iar un Review însoțit de un Rating mic duce la o scadere a Ratingului general.
Utilizatorii / Clientii / Cumparatorii ce inscriu Review-uri la care atașează fișiere foto sau video vor respecta următoarele reguli:
9.5. Cand un Review/Comentariu/Întrebare sau Răspuns este semnalat de către un Utilizator / Client / Cumparator ca avand un conținut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de către Vanzator pentru a determina dacă incalca Termeni si Conditiile Site-ului. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai după examinarea acestora de către Vanzator.
9.6. În cazul în care Vanzatorul constata încălcarea Termenelor si Conditiilor în mod repetat, acesta imenselor și Condițiilor în mod repetat, acesta își rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului / Clientului / Cumparatorului de a înscrie Review-uri / Comentarii / Întrebări sau Răspunsuri în secțiunile “Întrebări și răspunsuri ale clienților” și “Review-uri”.
Pentru sesizări sau reclamații legate de Bunul și/sau Serviciul achiziționat, Cumparatorii au la dispoziție adresa de e-mail oceasyfoods@gmail.ro.
10. Soluționarea alternativa a litigiilor – SOL
10. 1 Orice reclamație referitoare la produsul achiziționat de pe site-ul easybites.ro se va soluționa în mod direct de către Vanzator. Vanzatorul va depune toate diligentele pentru ca reclamantia referitoare la produs sa fie solutionata pe cale amiabila.
10.2 Dacă în termen de un an de la data la care reclamatia a fost a fost soluționarea pe cale amiabila nu a fost posibila, Cumparatorul poate solicita soluționarea online litigiului prin intermediul platformei SOL .
10.3 Link-ul catre platforma SOL este: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.trader.register, Platforma reprezinta, printre altele, o sursa de informatii cu privire la modalitatile de solutionare extrajudiciara si amiabila a litigiilor care pot interveni intre profesionisti si consumatori. Platforma SOL este un site internet interactiv, gratuit și disponibil online în toate limbile oficiale ale instituțiilor Uniunii Europene, creat pentru consumatorii și comercianții care doresc o solutionare pe cale extrajudiciara a litigiilor indicate in paragraful anterior.
10.4 Informaţii detaliate referitoare la posibilitățile de accesare de către Cumparator a modalităților extrajudiciare de examinare a reclamaţiei, căile de revendicare şi condiţiile de acces la aceste proceduri sunt disponibile pe site-ul Autoritatii pentru Protectia Consumatorului.
10.5 Cumparatorul se poate adresa instanțelor judecatoresti pentru a solicita încetarea oricărei acțiuni a vanzatorului care încalcă dispozițiile prezentei legi sau despăgubiri pentru prejudiciul suferit.
11. Frauda
11.1 Despre orice încercare de a accesa în mod neautorizat sau de a modifica conținutul site-ului Easy Bites.ro, ori de a afecta performanțele serverului pe care rulează site-ul vor fi informate autoritățile competente și organele de cercetare penală.
11.2 Nu veti incarca, distribui sau publica in alt mod pe acest site niciun material defaimator, obscen, pornografic, abuziv sau ilegal.
11.3 Sunteți de acord sa nu utilizati un limbaj defaimator, care abuzează sau discriminează pe baza rasei, religiei, nationalitatii, sexului, preferintelor sexuale, varstei, regiunii, invalidității etc. Discursul d-voastra poate constitui motiv pentru interzicerea accesului la toate sau parte la o parte a materialelor publicate pe Site.
12. Protectia datelor cu caracter personal
12.1 Vanzatorul aplica măsurile tehnice și organizatorice corespunzătoare în vederea protejari datele personale procesate.
12.2 În concordanță cu cerințelor Legii nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului European 2016/679 privind protectia persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și liberă circulatie a acestor date, Vânzătorul are obligația de a administra în condiții de siguranța și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana.
12.3 Scopul colectarii datelor cu caracter personal ale Cumparatorului este utilizarea lor în vederea: expedierii produselor comandate, emiterii facturilor și altor documente legale impuse prin lege (garanții, certificate de conformitate etc.), rezolvarii reclamatiilor. Refuzul furnizarii acestor date poate însemna imposibilitatea asigurarii serviciilor oferite de OC EASYFOODS SRL prin intermediul magazinului online.
12.4 Conform Legii nr. 190/2018,Cumparatorul beneficiază de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor și dreptul de a solicita ștergerea acestora, portarea acestora sau dreptul va adresa justitiei. Totodată, Cumparatorul dreptul de a se opune prelucrării datelor personale care îl privesc și are dreptul de solicita ștergerea datelor.Pentru exercitarea acestor drepturi, poate adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată la adresa de e-mail: oceasyfoods@gmail.ro.
12.5 Explicații suplimentare privind protectia datelor cu caracter personale pot fi consultate în secțiunea ” Politică de confidentialitate” disponibila in Magazinul Online.
13. Legea Aplicabilă și litigii
13.1 Orice litigiu apărut este guvernat de legea română și va fi rezolvat pe cale amiabila.
13.2 În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabila sau prin platforma SOL, competența revine instanțelor de judecată de la sediul OC EASYFOODS SRL.